Aveti garantia ca orice reclamatie sau cerere de returnare a unui produs va fi analizata si solutionata de catre departamentul de garantii si retururi din cadrul companiei Ibra Distprod SRL.

   

    Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie in conformitate cu legea in vigoare si a politicilor comerciale ale producatorilor. Majoritatea produselor au un termen de garantie de 12 luni.

    Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte, exceptand produsele second hand (folosite).

Atat conditiile de garantie, cat si certificatul de conformitate sunt anexate la fiecare factura.

    Pentru a beneficia de garantie, trebuie respectate toate conditile enumerate in certificatul de garantie. Este obligatoriu ca la o solicitare de garantie sa se prezinte, chitanta / bonul fiscal / ordinul de plata, procesul verbal de predare primire, cat si certificatul de garantie.

    Daca un produs s-a defectat in perioada de garantie, trebuie sa prezentati urmatoarele documente :

·         factura de achizitie.

·         factura de achizitie a produsului respectiv, impreuna cu dovada platii.

·         procesul verbal de predare primire.

·         certificatul de garantie.

·         produsul  deteriorat.

    Dupa solutionare se poate trimite un alt produs sau contravaloare lui.

 

Renuntarea la cumparare

    Cumpărătorul poate renunţa la produsele achiziţionate din magazinul online www.wc-mobil.ro, în termen de 10 zile lucrătoare de la recepționarea lor, conform prevederilor OG 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 și OUG 174/2008: “Consumatorul (conform legislației în vigoare, consumator este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care cumpără, dobândesc, utilizează sau consumă produse ori servicii în afara activității lor profesionale) are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”. Renunțarea la cumpărare va implica returnarea produsului în termenul specificat, în ambalajul original, cu toate accesoriile și/sau consumabilele aferente. Toate componentele produsului NU trebuie să prezinte urme de deteriorare, de uzură sau de consum.

    Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online www.wc-mobil.ro și altele pe care Cumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vânzătorului. 
    Renunțarea la cumpărare nu poate fi invocată în cazul produselor ridicate de la sediile Vânzătorului, pentru care a fost efectuată proba ori instalarea. Produsele ridicate de la sediile Vânzătorului nu sunt considerate comerț la distanță, întrucat pot fi vizualizate, verificate și acceptate personal, ca și corespunzătoare cu scopul și nevoile Cumpărătorului. (www.wc-mobil.ro nu face vanzari directe de la sediul societatii)
     Produsele aprovizionate pe baza comenzii Cumpărătorului fac obiectul unui contract separat și nu vor putea fi returnate.
    În urma primirii de către Vânzător a notificării de denunțare unilaterală a contractului de către Cumpărător, condiționat de returnarea produsului, se va rambursa Cumpărătorului valoarea încasată pentru produsul în cauză, în termen de 30 de zile, cu reținerea costurilor aferente returnarii mărfii. 
    Vânzătorul are dreptul să solicite daune Cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile, atunci când consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție. Vânzătorul își rezervă dreptul să refuze returul în cazul în care Cumpărătorul abuzează de politica privind renunțarea la cumpărare. 
    Toate solicitările de renunţare la cumpărare se vor expedia pe adresa de e-mail: ibra@ibra.ro
    Cumpărătorul nu va demara returnarea fizică a produsului înainte ca Vânzătorul să proceseze solicitarea și să îi furnizeze detaliile necesare returului (adresa pentru recepția mărfii, ID-ul tichetului de retur procesat, etc).


Returnarea produselor

    Cumpărătorul poate solicita returul produselor achiziţionate din magazinul online www.wc-mobil.ro în urmatoarele situaţii:

  • Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site;
  • Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător;
  • Produsele se dovedesc nefuncţionale în primele 48 de ore de la recepţia lor – DOA (Dead On Arrival);

    Indiferent de situaţie, procedura de returnare a produselor presupune completarea şi transmiterea de către Cumpărător a unui formular de retur prin următoarele metode agreate de către Vânzător:
  • Prin email la adresa ibra@ibra.ro

    În urma procesării cererii, Vânzătorul îi va transmite Cumpărătorului un email prin care îl va informa cu privire la detaliile necesare expedierii produselor. 
    De asemenea, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele primite la livrarea produselor. 
    Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vânzător a stării de nevandabilitate a acestora. 
    Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vânzător pe adresa de mai jos:

SC Ibra Distprod SRL
Str. Giordano Bruno, nr. 43, Cluj Napoca, Cluj

   Situaţiile de retur sunt detaliate mai jos. În anumite cazuri, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, Cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare. Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de Vânzător. 

  • Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site.

    Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta www.wc-mobil.ro, cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia în vederea înlocuirii lui sau a rambursării integrale a contravalorii. 

  • Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător.

În cazul livrării unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalaţi incidentul vânzătorului în maxim 24 de ore de la primirea produsului pentru a rezolva incidentul. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii. 

  • Produsele se dovedesc nefuncţionale în primele 48 de ore de la recepţia lor (DOA).

    Dacă produsul primit se dovedeşte nefuncţional în primele 48 de ore de la recepţia efectivă - recepţia prin curier - cumpărătorul poate reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
  
    Pentru orice probleme legate de comanda dumneavoastra care nu par a putea fi rezolvate pe email sau cu persoana cu care discutati va rugam sa luati legatura cu directorul general al societatii, la urmatorul telefon: 0721.013.018 sau email: ibra@ibra.ro